Hemma

Kom hem för ca 1 timme sen.. Filmen var jätte bra, jag blev dock lite irriterad över slutet.. Hatar när filmer slutar på det sättet, så MÅSTE jag verkligen se 3an.. Kommer gå och vara irriterad över detta ända tills den kommer ut nästa år :P
Det var jätte trevligt att träffa Evis igen, så jag har saknat henne.. Vi träffades vid halv 4 och då begav vi oss in mot stan.. Vi gick och kollade runt lite för att Evis behövde lite saker och så handlade jag lite julklappar och lite annat of course xD
När klockan var ungefär 18.00 så tyckte vi att det var dags att gå och käka.. Vi åt inne på kungshallen, kyckling med pommes och bea.. Riktigt gott faktiskt, var så hungrig så jag kastade i mej maten och orkade då inte äta upp allt ^^ Efter det gick vi och köpte godis, vi hittade typ muggar som man hade godis i.. De va grymt söta så vi var ju tvungna att köpa såna :D När vi stod i kassan var det en kille som typ tappade en påse med två flaskor glögg i, så det var glögg över hela golvet och han bara ställde påsen där och gick :S Haha
Efter det så hade vi inte så mycket att göra så vi gick och satte oss inne på biografen för att vänta på att filmen skulle börja :P Satt där ganska länge men vi underhöll oss riktigt bra..

När jag väl kom hem så var jag så ivrig att testa min nya bikini som jag fått av Evis och Jenny <3 <3
Den är grymt snygg och jag älskar den :D Trosorna va kanske lite små men det funkar ändå xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0