Just nu...

0-63402ddcb8957f22277067db47126ea5.png

Kolla varifrån!

Just nu sitter jag på biografen och väntar på att se New Moon med Evis :) filmen börjar inte förens om ca 1 timme.. Vi har käkat god mat, shoppat lite och umgåtts.. Känns ganska konstigt att min babe är hemma igen men det är skönt :) har köpt lite julklappar också.. Kom två irriterande negrer och började prata engelska med oss.. Typ stod och sa att saker va snyggt och annat skit.. Sjukt irriterande men sånt får ju jag och Eve handskas med varje dag ;) så vi är ganska vana.. Skriver när jag kommer hem igen :) puss så länge <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

All the time!! ;)

2009-12-04 @ 10:07:31
URL: http://www.metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0