Lördag

Idag har jag gjort en hel del tycker jag.. Dagen började med att jag, Camilla, BB och Lotta åkte till Skärholmen för att handla lite julklappar.. Hittade till några iallafall, nu är det ett par kvar bara :D Sedan så åkte vi till pappa på Brunna för att lämna en macka till han..
Vi åkte och handlade efter det, jag köpte hårfärg xD När vi kom hem så rakade jag och Camilla huvudet på BB, tog en jävla tid och det såg lite roligt ut vid en viss tidpunkt :P Men slutresultatet blev bra :) Efter det var det bara att fortsätta och då var det dags för mej xD
Satt och var ganska nervös när Camilla stod med hårfärgen i ena handen och mitt hår i andra :P Haha jag såg jävligt rolig ut för jag hade folie i hela året (för vi gjorde bara slingor).. Vi satt och skrattade jädrans mycket under tiden :P Men jag är faktiskt riktigt nöjd med slutresultatet.. Det är lite ojämnt men thats life ^^
Det är inte permanent hårfärg utan det ska tydligen försvinna efter ca 8 veckor.. Men vet inte om det gör det :P Kanske färgat om innan dess xD Får väl se hur det blir med den saken..

Lägger upp en bild imorron när jag har kommit hem till mamma igen.. Har inte min mobilsladd här hos pappa ^^

Kommentarer
Postat av: camillka

Vadå ojämnt?

menar du att jag inte kan göra slingor? :P

2009-12-18 @ 17:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0