Måndag

Imorse vid 11 så började jag gå mot bussen i detta härliga vinterväder :D Åkte till handenterminalen för att träffa Evis, Jenny och Loppan.. Medans vi väntar på att Loppan ska komma så träffar vi Jullan :) Mysigt att träffas igen, har inte sett henne på länge.. Iallfall efter ett tag av väntande så kom Loppan :P Och då begav vi oss mot stan för att käka på våran älskade kina restaurang :D
Blev lite julklappar och en massa trevliga samtal :) Hade verkligen längtat efter att få umgås med alla er igen :D
Efter stan så åkte Loppan till sin farmor och vi andra begav oss mot handen.. När vi väl var vid handen så fick jag ett sms av mammsen :P Hon ville åka och handla lite julklappar xD Så det var bara att sätta sig på tåget igen och åka tillbaka till stan ^^
Fick vänta ett tag på att mamma skulle bli klar på jobbet men hade skoj :) Pratade med mammas arbetskollega Karin och så lekte jag lite med mammas data :P
Sedan började våran roliga jakt efter julklappar ute i stan bland en massa ivrigheter xD Det var skoj faktiskt, inte ofta jag och mamma gör saker själva :)

Imorron blir det något sorts möte på arbetsförmedlingen och sedan ska jag in till kulturhuset för att träffa min jobbcoach Eva :) Hoppas att allt går bra, känner att jag inte orkar med detta längre..
Vill ha någonting att göra.. VILL HA ETT JOBB..! Justde, satt och kollade på arbetsförmedlingens hemsida och hittade en annons om servitriser/bartendrar till en pub som ska öppna vid gullmars :D Sökte fort som attans, hoppas att de hör av sig.. Sökte en del andra jobb också, hoppas förstås att de också hör av sig :D

Skriver antagligen imorron igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0