Natt

Har precis kommit hem ifrån Harry B James.. Haha kan lugnt säga att det var en väldigt intressant kväll.. Några har gjort illa sig svanskotor, ryggar och lite annat bla jag.. Har så himla ont i min svanskota så att jag nästan vill dö.. Var även ganska många kärleksfulla stunder xD Blev ganska många tungkyssar mellan Jossan, Evis och mej själv xD Haha ganska intressant faktiskt.. Lite intriger också men det är inget vi behöver ta just nu.. En viss vakt därimot som jag trodde va jävligt schysst visade sig vara en totalt jävla idiot.. Jag fick en bandit mössa och ett bandit svettband (Svettbandet gav jag till Jonas)
När vi stod och dansade så stod jag och spande inte mig på en kille.. Sen när jag satt på bussen hem och började fundera lite för jag visste att jag hade sett honom någon stans.. Då insåg jag att det är Kim, Christofers kompis xD Han som jag aldrig har träffat men sett en massa bilder på och han är ju grymt snygg :D Men han var ganska kort..

Jag blev ganska ledsen över att Viktor inte kunde komma in dit idag, ville verkligen träffa honom :( Satt faktiskt och tänkte ganska mycket på det.. Och då så kände jag att jag ville prata med han men det kan ju vara ganska svårt eftersom han inte har någon mobil :( Får prata med honom imorron/senare idag istället :) Får se om jag kanske kan dra dit på lördag och träffa honom.. Man vet aldrig hur det blir.. Var extremt lite folk tyckte jag men det var ändå den BÄSTA bandit festen vi har varit på :D

Nu tänker jag faktiskt värma på min vetekudde och lägga den på min svanskota i sängen och försöka sova lite.. Bilder och mer info kommer imorron typ :P Haha får se xD
GOD NATT PÅ ER ALLA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0