Onsdag

Nu har jag inte skrivit här på ett par dagar.. Men har inte haft så mycket ork att skriva.. Har mått extremt dåligt de senaste dagarna, har knappt kunnat äta och har mått extremt illa varje gång jag känt lukten av mat och tänkt på mat.. Och jag behöver inga kommentarer om att jag är gravid för det vet jag att jag inte är xD
Mamma säger att det är för att jag äter för sällan och när jag väl äter så äter jag en massa..

Nu har jag iallafall köpt klart så gott som alla mina julklappar, har bara en kvar men har ingen aning om vad jag ska köpa :P

Idag var jag på massage på Evexia var jätte skönt, blev jätte avslappnad.. Efter det åkte jag hem och vilade en stund och sedan begav mej till stan för ett möte med min jobbcoach Eva.. Vi fikade på kulturhuset och disskuterade en massa saker och jag hoppas att detta kommer att hjälpa mej med att få mitt drömjobb till slut.. Efter att vi avslutat vårat möte gick jag runt i lite butiker för att försöka hitta en par nät stay-ups.. Men hittade inga bra.. De som jag hittade kostade sjukt mycket och jag känner inte att jag vill lägga ut 150 kr på ett par nät stay-ups.. Så nu vet jag inte riktigt hur jag gör om jag inte hittar ett par imorron.. Eftersom att det är bandit imorron och jag ska ha kjol och när jag har kjol så betyder det en sak och det är stay-ups xD
Så om jag inte hittar några imorron så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mej.. Kanske får gå naken xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0