Onsdag

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde.. Men jag fattade inte att de var telefonen så jag stod och slog på min väckarklocka -.- men det slutade ju inte låta och tillslut insåg jag att de va telefonen xD Men då hann bror svara men det var till mej.. Då var det från tandvården, de hade fått en avbokning så då ville de kolla om jag kunde komma idag istället för nästa vecka.. Självklart så kunde jag det, lixom vad ska jag annars göra? xD
Iallafall åkte dit och lagade tänderna fick en äcklig spruta som gjorde så att ungefär halva mitt ansikte domnade bort.. Det satt i jävligt länge också.. Va hos tandis vid 14.00 och jag fick tillbaka all känsla i ansiktet när klockan var ungefär 19.00 det var extremt obehagligt..

Denna dag har annars varit otroligt lång och tråkig.. Inte pratat med några roliga alls, eller jo med Loppan och Evis såklart.. Men annars har jag bara haft tråkigt :(

Oh yeah, måste säga att jag hade en helt underbar dröm inatt :D Vaknade verkligen med ett stort leende på läpparna.. I really wish that it could come true..
Har fan gått och tänkt på den där drömmen så gott som hela dagen xD

Imorron ska jag åka till handen för att kolla efter ett lucialinne till Bella eftersom att mamma såg att det var alldeles för stort idag.. Och hon ska ha det på fredag morgon, suck.. Avskyr att åka och handla själv, man ser så töntig ut.. Typ Hej-jag-har-inga-vänner-att-handla-med-så-jag-shoppar-själv.. Nä usch, dumma Evelina varför skulle du åka till Linus idag för? ^^ Haha
Nä, jag får helt enkelt tvinga med mej Bella :P Vore ju ganska bra om hon var med för hon måste prova den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0