Söndag

Idag är det söndag och helgen är över.. Haha inte direkt för att jag påverkas så mycket av det xD Idag har jag varit och köpt lite fler julklappar, så nu är jag nästan klar :)
Har mått ganska konstigt idag, har inte kunnat äta någonting typ utan att må sjukt illa.. Har fortfarande världens jävla huvudvärk och är så jävla trött så jag håller på att dö.. Haha min trötthet skyller jag på Viktor ^^
Imorron ska jag åka till stan och träffa Evis, vi ska köpa julklappar och umgås lite :D Sedan på kvällen är det luciatåg i Bellas skola som jag har lovat att gå på..

Justde, jag lovade ju att lägga upp en bild på mitt hår.. So here it comes xD


What do you all think? :)


Kommentarer
Postat av: Lille

vad häftigt & fint det vart :) <3

2009-12-16 @ 14:06:05
Postat av: Jenny

Vad fint :)

2009-12-16 @ 17:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0