Söndag

Igår gick hela familjen och mormor upp till Torget för att fira mormor som fyller 75 år på tisdag :)
Det var faktiskt en ganska intressant middag.. Vanligtvis brukar allting vara jätte gott på Torget.. Men denna gång var det fel på exakt allting... Vitlöksbröden som vi käkade till förrätt smakade ingenting och tzatzikin som va till smakade jätte konstigt.. Sedan kom varmrätten potatisgratängen hade de haft oregano i så den smakade pizza ^^ Beasåsen var kall och smakade lite udda, köttet var alldeles för välstekt.. Bellas hamburgebröd var bränt och oätligt.. Tror nog att desserten va det ända som det inte var någonting fel på.. Men det kan väl inte vara så svårt att kula glass och sätta ett rån i xD
Även fast det mesta smakade ganska konstigt så var det en riktigt rolig kväll :)

Idag har jag inte gjort så mycket, känner att jag börjar bli sjuk så jag har inte orkat göra så mycket.. Eve och Linus kom hit för att hämta mitt och Eves kärleksbarn som legat under min säng ett tag nu :P Känns lite tomt att veta att den är borta..
Imorron kanske jag ska träffa Evis :D Får se om jag mår bättre och om hon självklart vill..

Just nu sitter jag och gör ingenting typ.. Funderar på om jag ska lägga mej i sängen och kolla på en bra film eller kanske läsa en bok :P Får se hur jag gör, har haft världens jävla huvudvärk hela dagen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0