Tisdag

Jag orkade inte skriva igår.. Men det hände faktiskt ganska mycket igår :P
Jag åkte hem till min lilla plutt Evelina :D Vi umgick genom att baka :D Vi gjorde knäck och lussebullar.. Efter det så installerade jag hennes bredband (telefoni, internet och TVn) Evis försökte göra tvn men hon gjorde ju bara fel så jag fick göra det :P What would you do without me babe? :)

Idag har jag tagit det lugnt ungefär hela dagen.. Städat och sånt och sedan begav jag och Bella oss mot Pias för att träffa mamma.. Vi skulle köpa mat och sedan gå upp till Mormor och Roffe (som fick komma hem över natten för att fira mormors födelsedag).. Vi käkade och hade det trevligt och sedan blev det fika med tårta och cookies.. När klockan började närma sig 21.00 så var det bara att börja springa för vi var tvungna att hinna till affären innan de stängde :P Vi hann dessutom, tack vare att jag går så himla fort :P
Just nu sitter jag och pratar/camar med en jätte trevlig kille på msn.. Tror nog inte att jag har skrattat så här mycket på länge.. Synd bara att han bor i Märsta men men thats life..

Imorron ska jag nog inte göra så mycket, ska iallafall åka till handen och hämta ut lite julklappar :D Hoppas att de är som jag vill ha dom, annars blir det jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm undrar vart den där tekniska sidan hos dig finns när jag vill ha hjälp med sånt :-)

2009-12-09 @ 07:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0