Tisdag

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev sist.. Har inte känt att jag har orkat blogga.. Men nu ska jag nog komma igång igen xD
Idag blir det bio med mamma och Bella :) Vi ska se Alvin och gänget 2.. Ska bli skiiiit kul :D :D Satt och kollade på 1an igår för att friska upp minnet lite :P De är så himla sööta..

Igår testade jag, mamma och Bella, Bellas nya Wii spel "Just Dance" kan lugnt säga att det var jobbigt men grymt kul :P Tror nog att om man gör det där i minst 1 timme varje dag så kommer man nog gå ner lite i vikt :P

Måste börja fixa håret nu, ska dra snart.. Hörs ikväll :)

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-01 @ 20:29:55
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0