Tisdag kväll

Som jag skrev tidigare idag så var jag på bröstkliniken för att göra ett cellprov.. Jag var supernervös men allt gick bra.. Jag kände inte ett dugg eftersom jag hade den där krämen på :D
Fick vänta i typ 10 minuter och sedan tog provet kanske 5 minuter..
Efter att vi åkt därifrån gick vi och käkade för att jag var sjukt hungrig :P Sedan åkte vi till handen och köpte lite fler julklappar :P
När vi nästan var hemma så ringde min telefon, då var det dom från kliniken som skulle säga vad det var.. Knölen var en bindvävsknut och det är ofarligt.. Den kommer antagligen att försvinna av sig själv.. Men jag ska tillbaka om 3 månader för att kolla hur det ser ut.. Den kan börja växa och växa utåt och då kanske jag måste ta bort den..

 


Just nu sitter jag och kollar på tv, löser korsord och smsar med Julia.. Tydligen har det blivit fel i planeringen.. Jag trodde att vi skulle gå på bio på torsdag och hon trodde att vi skulle gå på lördag.. Vet inte riktigt hur det kommer att bli.. Får se vad Evis och Jenny säger när de kommer hem imorron..
Ska bli så skönt att de ÄNTLIGEN kommer hem :D Jag har saknat dom som faan, de är ju mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0