Torsdag

Som jag skrev igår så hade jag ju en underbar dröm :P Jag kände att jag gillade min dröm så mycket så nu har jag smittat Loppan med mina drömmar :D Hope you like them as much as I have..

Idag skulle jag ju ha åkt och fixat ett lucia linne åt Trollet men mamma gjorde det istället :) Så jag har bara tagit det lugnt och kollat på film och gosat med katterna..
Just nu sitter jag och lyssnar på en massa bra musik och har det lite halv tråkigt.. Men förhoppningsvis så vänder det snart xD

Imorron ska jag åka hem till pappsen, ska träffa Camilla i Älvsjö som vanligt och så åker vi hem tillsammans.. Sedan i helgen är jag inte riktigt hundra på vad som händer men jag tror att vi ska åka och köpa julklappar.. Det vore ganska bra om vi gjorde de för jag har ganska många kvar att handla till.. Tyvärr så har jag inte så himla mycket pengar kvar att handla julklappar för.. Ibland hatar jag julen men ändå älskar jag den.. Även fast och jag vet att jag tjatar om det inte finns någon snö.. Det är så DEPRIMERANDE..! Det är snart tredje advent och det är ingen snö :( Nästan så man vill fly upp till Åre eller något sånt för där är det iallafall snö..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill också bli smittat av dina drömmar :D

2009-12-11 @ 16:58:21
URL: http://www.metrobloggen.se/esaa
Postat av: Angelica

Haha konstigt att du inte blivit det.. Du har ju hört om dom :P

2009-12-12 @ 00:40:42
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0