Helgen :)

Åkte hem till pappa i fredags efter praktiken :) Fick sitta och vänta på bussen i vårsta i typ 40 minuter.. Satt på en kall bänk och frös arslet av mej. Rekomenderar inte att ha tajta jeans när man sitter på en kall bänk ^^ Hade inga vantar heller :P
Pappa kom hem från Egypten vid 21 tiden :P Jag fick en parfym och en jätte snygg Ed Hardy tröja :D

Lördagen va enormt lyckad xD Folk började komma vid 19 tiden och då drog allt igång :P
Efter ett x antal timmar så började saker typ spåra ut lite :P Folk började bråka, spy, gråta, ramla omkull, bli alldeles för fulla... Men jag hade ändå skiiit kul :D
Bilder finns på:
http://Isbiiteen.bilddagboken.se

På söndagen åkte alla hem vid 12 tiden och då blev allt helt tyst i huset, det va riktigt skönt :P Camilla och jag tog något att äta vid 14 tiden och hon gick och la sig i sin säng och jag på soffan och sov ^^ Jag sov tills pappa väckte mej för att det va middag vid 18.00 ^^ Va så himla skönt att få sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0