Tisdag 17 Feb

Imorse när jag va halv vägs till bussen så känner jag i mina fickor och hittar inte min mobil... Så jag får panik och springer hem och letar som en galning..! Hittade det inte, så jag bestämde mej för att ringa till den... Då känner jag hur hela min rumpa vibrerar... Då låg den i min bakficka hela tiden..! Då blev jag ganska irriterad :P

Engelska lektionen imorse va inte så givande ^^ Men jag hade roligt ändå som jag brukar ha på engelskan :)
Jag pratade strunt med Loppan & Jenny :) Bråkade med Victor ^^ Och sånt :P

Samhälls lektionen va lika tråkig som den brukar vara xD Satt och halv sov så gott som hela lektionen ^^

Dryckes lektionen va väl helt okeey ^^ Vi provade viner och jobbade lite med ett arbete :P Jag missade typ 15 minuter av lektionen (i mitten av lektionen) för att jag va uppe i baren och pratade med Julia :P Det va iallafall roligt så jag har inte direkt ångest :P

Efter att vi hade slutat så skulle jag och Loppan vara kvar i skolan i typ 40 minuter för att vi skulle gå på ett möte angående vårbalen :) Så vi gick och pratade med Chrille som satt utanför kökssalen där nere :P Och då kommer Mann och typ börjar snärta oss xD Han fick in en jävla massa träffar på mej, gjorde jävligt ont ^^
Sen kommer Nyllet & Victor och börjar "mobba" mej :P Dra i mina strumpebandshållare och snärta mej :P
Så börjar typ de jaga mej för att de ska snärta mej ^^ Inte kul, blev typ inträngd i ett hörn :P
Jag ska ge igen när de minst anar det :P

Bal mötet gick jätte bra :) Vi kom fram till en hel del.. Ska bli så kul att vara med och planera :D
Hoppas att allt blir som vi hoppas bara..

Anders vill att jag & Veronica ska starta en blogg som vi ska ha på skolans hemsida.. Som ska handla om bartävlingen så att folk som kanske vill söka till skolan kan läsa om det... Om rektorn går med på det så ska vi ta en massa bilder och sånt :P

Jag känner att det är en hel del som kommer att hända nu de närmsta månaderna :P En massa möten, fester, jobb, tävlingar, födelsedagar, studenten och en massa annat... 
Jag börjar känna lite press inför studenten.. Måste handla en massa kläder, sprit & söka jobb.. De känns ganska viktigt just nu.. Vill inte sitta hemma i 1 år efter studenten och göra ingenting.. Kan vara typ ledig i 1 månad sen kan jag börja jobba.. Det som är jobbigt är väl att hitta ett jobb bara... Det är ju inte så lätt nu när det är lågkonjunktur, då finns det inte många som anställer :(


Puss och Kram så länge :)


Kommentarer
Postat av: Loppan

Ni får nog börja på dendär bloggen lagom till när vi slutar om jag känner rektorn rätt :)

2009-02-18 @ 17:53:42
Postat av: Evelina

Haha åhh inte ni också:P "skolblogg" my as ^^

2009-02-19 @ 15:21:35
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Julia

Hehe, skaffa inte "skolblogg" ingen läser ju Jennys, som hon har om skolan.. Boring:P



Puss <3

2009-02-19 @ 16:20:46
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0