Torsdag 19 Feb

Idag har det inte hänt så mycket... Har varit på praktiken precis som jag brukar vara på ons-fre... Fick tidigare idag veta att vi har 1 vecka längre praktik än vad vi trodde :( Jag orkar inte med det lilla som vi har kvar.. Tack och lov så är jag i Göteborg 2 dagar av praktiken :D

Det ska bli så skönt med sportlov nu :) Ska sova ut ordentligt och ha jätte roligt :)
Det blir ganska mycket fest, lite jobb och förhoppningsvis en massa skoj :D

Planer:
Fredag:
Umgås med pappa som kommer hem från Egypten :) <3
Lördag: Då blire fest :D
Onsdag: Kanske spelning med Loppan och Chrille och sen blire krogen med Lil' Sis :)
Torsdag: Då ska jag jobba på Bandit fest med min älskling Evelina :) Vi kommer ha så himla roligt :D
Förhoppningsvis så händer det ännu mera roliga saker utöver detta ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0