Torsdag

Idag har jag jobbat 17-21.. Var riktigt skönt, var rastis så tiden gick jätte fort.. Snyggingen från Special jobbade idag, så man hade lite snyggt att kolla på när han gick fram och tillbaka mellan kassorna och hans avdelning :)
När jag hade slutat idag så pratade jag med Inger (Kassaledaren) för att kolla om det fanns lite extra tider nästa vecka.. Så jag skrev upp mej på så gott som alla tider jag kunde hitta :P Nästa vecka jobbar jag alla dagar utom onsdag och torsdag :P Sen veckan efter det jobbar jag alla dagar :) Riktigt bra, kommer sitta fint i plånboken nästa månad :D
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, ska upp vid halv 7 för att sedan åka till jobbet och jobba kollo 8-17..
Efter jobbet blir det grillning hemma hos mej & Camilla med polare som jag inte har sett på jätte länge :) Ska faktiskt bli ganska skönt...
Men i helgen är jag ledig, ska träffa Eve på lördag och härja omkring lite överallt med henne :D


See ya later biatches <3 <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Om du är ute hos din far på lördag så kanske vi ses! Min vän Daniel som bor granne med dom ska nämligen ha fest =) Kram Nina

2009-07-31 @ 10:05:58
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Evelina

när har du tid igen för att härja runt med mig sötnos?? ^^<3

2009-08-07 @ 10:10:39
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså du är ju sjuuuukt seg på att uppdatera <3

2009-08-07 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0