Update :)

Jag vet att jag är enormt seeeeg på att uppdatera :P Men jag har verkligen inte orkat nu på senaste tiden...
Men nu har jag iallafall kommit hem från Tunisien.. Det var riktigt skoj där, vi solade, badade, vi dansade och hade skoj... Som vanligt så flörtade så gott som alla araberna med mej och Camilla.. Men det är alltid skoj :P
Bilder hittar ni som vanligt på http://Isbiiteen.bilddagboken.se under datumen 7/7-14/7 :)

Det har väl inte hänt så mycket sen jag kom hem.. Jag har umgåtts med mina vänner och sånt..
Åkte och piercade bröstvårtan, jobbat och försökt träffa folk :P

Idag var jag i stan och träffade Anders, hans hund Nero och hans polare Linus... Var riktigt skoj, vi gick och käkade på en Thai restaurang och sedan gick vi till centralen för att fika med Anders mormor och kusin som precis hade kommit från Sundsvall :P

See ya later biatches <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0