Studenten :)

Studenten var helt underbar :)

Sov hos Eve för att vi skulle upp tidigt för att fixa oss.. Alla tjejer träffades och vi gick till Martina för champangefrukosten... Var där ett tag och hade det riktigt trevligt sen började vi röra oss till skolan...
Vi tog klassfoton, skrev i varanns mössor och umgicks.. Sen blev det brunch, tal, olika utdelningar av diplom mm, betygs utdelning, vi sa hej då till alla lärare och sist men inte minst utspringet :)




Efter att vi mött upp med våra familjer, kramats och fått en massa saker runt nacken så drog vi upp till limon.. Det var sjukt roligt.. Vi åkte runt lite och sedan begav vi oss mot Tumba för att lämna av Jossan :) Sen hem till Lille i Jordbro och sedan var det min tur :P
Mottagningen hemma var riktigt mysig, mycket folk och god mat... Fick inte min systemkamera men det gör inget, fick en massa annat som jag är extremt nöjd över :) Jag fick en massa pengar så jag har nästan råd att köpa en systemkamera. På kvällen drog jag hem till Eve och umgick med en massa folk båda från vårat gäng och folk från Stenhamra :) Kvällen varade inte så länge eftersom alla var så trötta men det gör inget för den tiden som jag spenderade med mina älsklingar räckte :)
Älskar mina bebisar så sjukt mycket, ni är mitt allt <3<3


På måndag ska jag på en jobbintervju på Ica Maxi Botkyrka :) Jag hoppas verkligen att jag får det, så att jag kan få ihop lite pengar i sommar... Vill inte sitta hemma hela tiden, jag blir så lätt uttråkad.. För mej spelar det ingen roll att det är 1 timme och ca 30 min härifrån, som tur är så gillar jag att åka tåg och buss :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar dig otroligt mycket :)<3

2009-06-07 @ 13:09:59
URL: http://detharvajukul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0