Update :)

Nu var det ett tag sen som jag skrev... Som vanligt :P Inte mycket som har hänt men ändå ganska mycket :)
Jag har fått jobb på Ica Maxi i Botkyrka :) Börjar v26 än så länge är det bara sommarjobb men vem vet kanske kan leta till ett fast jobb :)
Var på grönan med mina tjejer i torsdag.. Vädret var perfekt, det var NRJ in the park så vi fick se en massa framträdanden och jag vann ett jätte stort monster till min samling :)
Jenny och Eve åkte Insane fy, skulle jag aldrig klara av :P Eve började gråta på vägen upp, stackarn..
Igår (Fredag) var jag på fest i Nykvarn, på en jätte fin golfklubb... Var riktigt kul med en liten detalj som kunde ha sluppits :P Men jag träffade både "gamla" kompisar och nya :)
Idag ska vi kanske grilla (tror inte att det blir av pga vädret) Men förhoppningsvis kan vi göra något hela gänget ändå :)

Ska lägga upp bilder när jag kommer hem till mamma igen så ni får hålla utkik efter dom på min bilddagbok.


See ya later biatches <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0