:)

Igår fick jag veta att jag och Veronika ska tävla mot varann i bartävlingen nästa vecka...! Så jag va tvungen att komma på en ny drink på 1 dag.. Tog hjälp av bror och han hjälpte mej rejällt mycket... Vi kom fram till 2 olika som jag testade idag i skolan... Men de blev inge goda som de va så jag fick tänka om lite... Men det slutade med att det blev en jätte god och snygg drink :)
Hoppas att jag kan placera mej ganska bra med den :P

Justde... Igår när jag satt på bussen på väg hem från skolan så pratar jag i mobilen med Vickan (De va när hon berättade för mej att vi skulle tävla mot varann) så ställer sig en kärring upp och vänder sig mot mej och säger: Kan du inte ta och stänga av den där jävla mobil telefonen?
Jag svarade: Nej, det kan jag inte göra....
Då satt hon hela bussresan och svor över att jag satt och pratade i telefonen och typ kollade bak på mej hela tiden..! Jag blev skiiit irriterad...

Längtar tills helgen... Men det brukar jag ju börja göra på onsdagarna ^^

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoho, hatar tanter som är så xD

Men då ska man ju se de såhär: hon skulle aldrig klaga om din vän satt bredvid dig :P

We live in a f'cked up world O_O

2009-03-05 @ 21:33:30
URL: http://kawazu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0