^^

Nu har mitt hopp om pojkvän försvunnit igen... Jag orkar inte hålla på att få förhoppningar för ingenting..! Så nu ger jag upp tanken totalt, händer det något så gör det.. Jag tänker inte hoppas längre, jag tänker inte leta och jag tänker inte försöka hitta någon....
Från och med nu ska jag bara ha roligt och om det leder till någonting tar jag vid det tillfället..


Idag fick vi inbjudningarna till vårbalen... Alla i min klass tyckte att det va töntigt att de hade bestämt att killarna skulle få rosa inbjudningar och tjejerna blå...
Loppan & jag ska få ta handom bilderna som ska visas som bildspel på balen :) Så det är typ dags att sätta igång med det snart :P Ungefär nästa vecka :) För då är man ju äntligen tillbaka i skolan (alltså ingen praktik :D)
Ska bli jädrans skönt att komma tillbaka ska jag ju erkänna, är så trött på praktiken... Hatar att behöva jobba 8 timmar helt gratis, får lixom inte ens dricks!


Jag tycker att det är alldeles för lite folk som kommenterar på min bilddagbok... Så det tycker jag att ni ska bli bättre på :)
http://Isbiiteen.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Julia

Du ska oxå få en pojkvän ska du se!! Gå inte och leta så kommer han atomatiskt :P



Puss<3<3

2009-03-18 @ 12:41:54
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0