Fredag :)

Gårdagens tävling i Göteborg va jätte roligt :) Visseligen så vann inte jag eller Vickan..! Men det spelar ingen roll för i mina ögon vann jag ändå...
Vickan gick upp i första heatet och det blev lite strul med elmixen så hon tappade typ 1 minut.. Jag gick upp näst sist så vi fick sitta och vänta ett bra tag ^^ Typ 30 minuter innan jag skulle upp så va jag så otroligt nervös... När jag va i preep-rummet för att förbereda garnering och sånt så kände jag mej ganska lugn... Tyvärr så missade jag 1 garnering men det spelade inte så stor roll för den drinken gick till fotograferingen...
Domarna verkade gilla min drink för den fick 50 av 80 poäng.. Killen som vann första pris fick 62 poäng.. Så jag lyckades jävligt bra, tycker jag :)
Skulle jag få chansen att göra det igen så skulle jag ta den :)
För att vi hade deltagit så fick vi ett diplom, en shaker, en barsked, ett dropstop, en mixerkopp och en muddler :)
Lägger upp bilder på bdb så snart jag har fått bilderna från Anders/när jag har lagt in bilderna från mobilen på datan..


Nä, nu är jag så otroligt trött så jag ska nog gå och sova :) Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra jobbat sötnos, är så stolt över dig ^^<3

2009-03-14 @ 12:14:21
URL: http://detharvajukul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0