Helgen

Fredag:
Va hemma från praktiken så jag åkte och träffade min syster efter att hon hade slutat, när vi väntade på bussen så träffade vi Hebbe.. Så vi satt och pratade hela vägen hem och så bestämde vi att jag & Camilla ska gå på hans studentskiva :) Ska bli riktigt kul eftersom att jag inte känner någon annan där än Hebbe :P
På kvällen så åkte jag & Camilla till södertälje för att umgås med Sofia :)
Sofia och Jonas hämtade oss vid Östertälje station, så vi åkte till södertälje centrum och handlade lite chips och sånt... Jonas åkte och hämtade Tony, Cassandra & Frida och åkte till systemet :P Vi gick upp till Tony och väntade på att de skulle komma tillbaka så att Jonas kunde få bensin pengar och så skulle han lämna oss hos Sofia :P
När vi väl va hemma hos Sofia så kollade vi på United 93, den va faktiskt riktigt bra... Sen drog vi hem till Winscher och halv umgicks med han och Jonas medans de spelade Wow ^^
När vi sen skulle åka hem så skulle W åka och lämna ett par nycklar hemma hos Tony så alla åkte med och så släppte han av oss vid busshållsplatsen ^^ Och de kan jag ju säga va en upplevelse haha.. Han kör ju som en galning men det va hur kul som helst :)

Lördag:
Pappa & Lotta firade 9 års förlovningsdag så vi käkade jätte god mat, åt kladdkaka, drack champange och hade det jätte trevligt :)
Vi beställde lite kläder från H&M också :) Jag beställde 2 linnen och ett par skit snygga byxor :P Hoppas att de kommer snabbt

Söndag:
Vaknade av att mamma ringde, då blir man ju inte dirket lycklig :P Men klockan va ju 11.30 så det va dags att gå upp...
Precis innan Lotta skulle köra hem mej så drog jag och Camilla ut med Ozzy.. Det va nog det värsta jag har varit med om för det va fullt med is i hela skogen och jag har ju inte direkt världens bästa skor :P Så jag gick omkring och halkade, skrek och såg jävligt rolig ut ^^ Gick hur sakta som helst men det va ganska roligt.. Den rundan som vi går brukar gå på typ 10 minuter men denna gång tog det typ 30...
Satt för ett tag sen och disskuterade limon till studenten med Evelina.. Jag hoppas att allt löser sig men jag är fortfarande jätte inne på att åka flak.. Det är liksom det man gör på studenten, man åker flak :P Men jag har sagt det att jag är villig att sätta mej i en limo om det blir så... Men då har jag paxat takluckan :)

Jag hittade en jätte snygg klänning som jag verkligen hade velat ha på studenten... Så jag kollade på sidan för en liten stund sen bara för att kolla på den typ ^^ Och då finns det inte kvar :( Så nu måste jag hitta en skiiiit snygg klänning för jag gillade verkligen den andra :(


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nähä - du blir inte lycklig när mamma ringer inte. Det ska jag komma ihåg :-)

2009-03-23 @ 11:33:09
Postat av: Julia

Hehe, men gumman^^ klänningen du köppte var ju jätte snygg :) Jag vill oxå åka limo:P



Puss<3<3

2009-03-25 @ 15:10:03
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0