Måndag

Skolan va ganska tråkig som vanligt :P
Men jag, Loppan & Nakenfåret planerar att åka på hultsfred i år :) Hoppas att det blir av, ville åka med förra året när Eve & Jullan åkte men hade inge pengar..

Snart bär det av till handen för att gå till tandis :/ Sen ska jag åka in till stan (Niki) och jobba festvåning några timmar...
Jag har inte så stor lust att åka iväg alls, känner ingen ork...

Jag har börjat bli jätte taggad inför tävlingen på torsdag :) Ska bli så himla roligt, har inte varit i Göteborg på flera år.. Så ska man ut på krogen där med förhoppningsvis alla de tävlandena och ha roligt...


Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till på tävlingen hjärtat^^ <3<3

2009-03-10 @ 15:57:35
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0