Söndag

Gårdagen med sötnosen Julia blev jätte bra :) Vi stod och spionerade på grannarna som hade fest :P Det kom poliser och typ en kille puttade ner en annan för en trappa... Så kvällen va ganska full av intriger ^^

Idag va vi på ett pilot avsnitt av ett program som heter The Question... Det va roligt i början men ju längre vi satt där så blev det tråkigare och tråkigare... Vi satt nog i 5 timmar och såg helt döda ut..
Jag satt och skrattade åt så mycket saker omkring att jag tillslut satt och grät xD
Innan inspelningen fick vi skriva våra namn på lappar och lägga dom i en stor skål så efter inspelningen lottade de ut 3 mp3-spelare och 2 biobiljetter....
Jag vann en mp3 :) Det kunde inte bli bättre timing, eftersom att min ipod har börja bli cp :P

Jag tackar alla mina änglar för att ni har gjort min helg helt underbar :) Love you all <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0