Tisdag

Håller på att packa inför imorron.. Det är så himla tråkigt att packa, har dragit ut på det jätte länge nu ^^ Vet inte vad jag ska ha med mej och sånt så det gör ju packandet mycket jobbigare..

Skolan idag va väl helt okeey.. Hade engelska c på morgonen, vi jobbade med ett projekt typ... Men jag satt och kollade på tatueringar ^^ Så nu har jag hittat min nästa tatuering som jag vill göra :) (Bild finns på bdb.. http://Isbiiteen.bilddagboken.se kolla under 10 Mars)
Nakenfåret och Loppan försökte rita den på min arm för att se om den såg snygg ut där.. Men de lyckades inte riktigt xD

Sen hade vi samhälle och det är lika tråkigt som alltid..

På lunchen gick vi och hämtade våra studentmössor som hade kommit :) Jag köpte ju Riksäpplet paketet så jag fick: Mössan, visselpipa, kondom, champangeglas med mitt namn på och en penna..
Mann hade fått dubbla pennor och ingen kondom så han och jag bytte ^^ Så han fick min kondom och jag fick en av hans pennor :P

Drycker va väl precis som det brukar, lite mixat roligt och tråkigt... Blev så otroligt trött på den lektionen att jag satt och halvsov :P

Efter att vi hade slutat gick jag, Loppan & Vickan och pratade med Anders angående imorron om vad vi ska ha med oss, när vi ska mötas och sånt...

Sen gick jag och Loppan på balmötet... Ibland blir jag så irriterad.. Vi kan fan inte säga att det är en bal vi ska ha om folk ska få komma i jeans/mjukisbyxor... Är det en bal så ska man iallafall vara lite uppklädd, man behöver väl kanske inte gå och köpa en jätte dyr balklänning.. Men man kan väl typ ha någon söt klänning eller typ kjol och linne... Vad som helst men fan inte mjukisbyxor/jeans... De säger att det enda kravet är typ att de inte får vara trasiga men då tänker jag fan komma i det jag vill...


Jag kommer inte ha tillgång till internet fören på fredag kväll (när jag har kommit hem) så då skriver jag och berättar allt som har hänt i Göteborg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0