:)

Nu är det 1 vecka sen jag skrev typ ^^ Så nu tänkte jag uppdatera er lite :)

Måndag:
Det hände inget spec ^^ Tränade med Evelina ett jävligt bra tag :P

Tisdag:
Fick tillbaka mitt prov i samhälle, hade ett starkt G :) Skulle ha gått på balmötet som va men jag orkade inte :P Va ändå inget viktigt som skulle tas upp :P
Så jag, Jenny & Eve åkte in till stan för att kolla på studentklänningar... Eve och jag hittade våra :D Vi hade iallafall jätte kul.. Testade en massa klänningar och bara umgicks :D
Vi gick förbi Niki också så jag kunde lämna mina kläder..

Onsdag:
Första dagen tillbaka i skolans restaurang :D Va riktigt skönt, det va så lugnt och allt gick jätte smidigt..
Tränade med Eve efter skolan :P Fast bara i typ 30 minuter för hon skulle gå och möta Linus när han kom med tåget..
Fick veta idag att jag och Eve får åka med på Bandit kryssningen 25-26 april :)

Torsdag:
Började skolan kl 13.00 för vi hade kvällsöppet :P Vi dukade upp alla bord, fixade alla sysslor som skulle och allt... Nästan allt gick bra under kvällen :P Fick lite strul med ett bord med 10 pers men det blir så ibland.. Liksom har man totalt 31 pers så blir det lite jobbigt...
När klockan va 21.00 så drog jag och Eve till tåget, eftersom att vi skulle dra till Harry B James och jobba vidare :)
Vi kom dit vid 22.00, blev stylade och började sedan jobba vid typ 23.00.. Så skönt att man bara jobbade i 1 timme och festade i 3 :) Vi satte oss vid ett bord och umgicks med Kevin & Martin ett tag... Men sen blev Kevin utslängd :( Hela tiden kom det nya killar som satte sig vid bordet och pratade med oss... Det va jätte roligt, vi träffade mycket roligt folk...
När jag, Eve, Rebecca, Kevin & Martin satt vid ett bord så vände jag mej om för att kolla runt lite så sitter det en kille bakom som frågade om han fick ta bild på mej :P Självklart så fick han det sen så tog han ett på mej och Eve tillsammans :) Han och hans kompis kom och satte sig med oss lite senare på kvällen :P
Strax innan stängning så drog vi mot bussen, som vi fick vänta på i 45 minuter :P Kom hem typ 4 men somnade inte fören typ 5 ^^

Fredag:
Skolan började kl 9.00 :P Så man gick ju upp vid 7.00, kändes som att man inte hade sovit ett dugg :P Men det är bara gilla läget och gå till skolan.. Vi hade Anders idag på serveringen, jag satt i baren och hade skoj :)
Efter skolan gjorde jag inte så mycket, gick hem och la mej i sängen och kollade på tv typ, jag kanske halv sov lite också :)
Senare på kvällen kollade jag och bror på en film.. Kommer inte ihåg vad den hette men den va sjukt konstig och dålig :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Angelica, du måste skriva oftare :)



Puss<3<3

2009-03-31 @ 12:14:32
URL: http://juliasundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0