Vilken dag :P

Idag va jag så otroligt sugen på att spela biljard, så jag frågade Loppan om hon ville dra ut..
Så tänkte vi att vi kunde dra till RoQ, men de va 20 års gräns där...
Så då drog vi till ett annat biljard ställe som låg nära men där va det 23 års gräns :/
Vi gav upp och åkte till centralen och satte oss på Burger King ^^
Men där ville man ju inte sitta hela kvällen så vi tänkte kolla vad för gräns Laughing Duck hade... Och självklart så hade de 20... Så vi drog till Harry B James :D

Jag såg så gott som alla mina snyggingar :D:D Tyvärr så drog vi hem hur tidigt som helst :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha :) jo men om ett år typ är vi ju 20 då kommer vi ju in lättare på alla ställen :P<3

2009-03-03 @ 22:01:15
URL: http://detharvajukul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0