Broken..!

Jag kan inte förstå hur vissa människor kan säga vissa saker och sedan göra någonting helt annat..!
Jag blir så sjukt förvirrad och irriterad.. Jag har börjat släppa taget om detta och snart ger jag upp totalt.. Är så trött på att bli besviken hela tiden :(
Är det så att man bara duger i vissa situationer..? Att det bara passar när ingen annan vet, när det bara är mellan två personer?

Jag förväntar mej ingenting i denna situation, vill bara veta sanningen.. Tål inte när folk ljuger för mej, även om det skulle leda till att jag blir sårad..
Har varit i liknande situationer tidigare och då har jag inte förväntat mej saker heller.. Men det leder ofta till att det är jag som blir sårad, ingen annan..
Så om det är där problemet ligger, att du inte vill säga som det är för att inte såra mej.. Bry dig då inte om det, säg bara som det är.. Så att jag inte behöver sitta och må dåligt över saker för att du är för feg för att säga sanningen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0