:)

Nu var det ett tag sen jag skrev, som vanligt :P
Men nu har jag fyllt år iallafall.. Den dan var riktigt mysig :) Började med en massa gratulationer och sånt, i skolan vid lunchen så sjöng alla för mej (gulligt men jag skämdes fan).. Gick hem till Eve med Jenny för att sitta där en stund innan jag skulle hem och hämta min hårddisk.. För att sedan åka till Julia för att hämta alla bilder från balen :D
Va hon Jullan i typ 10 minuter innan jag skulle hem igen för att gå och äta på torget...
Käkade en god middag med familjen och mormor :P Efter att vi hade käkat klart kommer Hassan med en drink till mej som huset bjöd på :)
Drog hem till Eve efter det och hade skoj med tjejerna och Linus :)

Tack till alla som var delaktiga i denna dag :D

Nu börjar det närma sig studenten och man längtar men är ändå ledsen... Jag hoppas att allt går som det ska men man vet ju aldrig.. Vad som helst kan gå fel :(
*Peppar peppar* Allt blir nog jätte bra :) Ska fira med släkten och vänner så det kan inte bli mycket bättre :D


See ya later biatches <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0