Valborg bla :)

Mösspåtagningen i torsdags kändes otroligt onödig :P Men det va riktigt skoj att äntligen få ta på sig sin mössa och gå runt i den bland folk :D Får en att längta till studenten!



 

Kvällen spenderades med tjejerna och lite boys ^^ Haha nä men det va jag, Jenny, Eve, Loppan, Robban, Jocke, Fredde & Tommy (tror jag han hette) Jag hade riktigt roligt, det är så skönt att få umgås med så härliga människor :) Även fast det saknades vissa personer.. Vi drog ner till rudan en stund, käkade sockervadd och träffade lite peps ^^
Resten av helgen spenderades riktigt lugnt, va med Camilla, Sofia & Jonas ett par timmar i fredags bara :P


Nu har Maj månaden börjat och saker börjar hända :)
Sofias födelsedag 10 Maj
Marias student/födelsedag 13 Maj
Studentskiva 14 Maj
Musikal 15 Maj
Balen 20 Maj
Jenny/Lottas födelsedag 22 Maj
Min födelsedag 28 Maj

See ya later biatches <3<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Mycket kul med kuliga människor blire ;)<3

2009-05-06 @ 15:27:57
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D hej gumman

2009-05-16 @ 17:43:39
URL: http://gfrojding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0