Måndag

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga när jag kom hem från Skärholmen.. Men jag orkade inte ^^ Så jag skriver nu istället :)
Jag hittade inte så mycket julklappar som jag hade hoppats :P Köpte ett par stycken men är långt ifrån klar.. Haha och självklart när jag är i ett köpcenter så måste jag ju köpa något fint till mej själv.. Så jag köpte en söt tröja och en söt väst..

Jag sitter nu och funderar på om jag ska starta en ny blogg.. Jag är inte så förtjust i mitt bloggnamn längre, det känns så emo-aktigt.. Men jag är inte säker, känns ju tråkigt att allt jag skrivit redan skulle försvinna ^^ Fast visserligen så behöver jag ju inte radera denna, bara skriva på den andra xD
Men jag skriver ju självklart här när jag har bestämt mej :)



Väst från New Yorker


Tröja från New Yorker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0