..

Halloween var ganska intressant.. Det blev mycket bråk, rån, fylla och en massa annat skit.. Men den var riktigt rolig till en viss punkt.. Nästa år tycker jag verkligen att vi ska tänka över vilka vi ska bjuda så att det inte händer samma sak igen..
Det va en brud på festen som snodde min dricka hela kvällen.. Om jag hade vetat det innan hon hade dragit så hade jag helt seriöst slagit ner henne..! Jag känner inte ens den där bruden och så tror hon att det är okeey att hon snor cider av mej.. Sånt blir jag så sjukt jävla irriterad på..

Model house jobbet sket sig totalt.. Fick en utskällning första dagen pga att hon inte tyckte att jag försökte tillräckligt hårt och en massa annat skit.. Så jag slutade där, jag försökte så gott jag kunde och om det inte räckte för henne så screw it... Skulle kunna få ett bättre jobb som jag faktiskt är bra på och trivs med att göra..

Den senaste tiden vet jag inte riktigt vad som händer i min hjärna.. Jag tänker på så himla mycket och allt omkring mej verkar gå åt helvete.. Jag bråkar med folk jag älskar för saker som inte ens är värt att nämna och jag blir grinig för saker jag egentligen har slutat bry mej om..
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mej till, jag blir så frustrerad på allt och alla.. Tror nog att det är därför jag har festat så mycket senaste tiden, för då behöver jag inte tänka på saker och ting.. Då bara umgås man med nytt folk och har skit kul..
Måste verkligen försöka få mitt liv på rätt spår igen och bli happy igen..

Till alla er som har blivit offer till mina utbrott och sånt.. Förlåt, det är inget jag gör med flit..

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig vännen, vill inte vara osams.. <3

2009-11-05 @ 00:36:02
URL: http://juliasundell.blogg.se/
Postat av: Anonym

loppan, ursakta mig men jag tycker du borde uppdatera MYCKE oftare ! :)

2009-11-11 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0