:(

Kom hem för en liten stund sen.. Var på ungdomsmottagningen och sedan käkade jag lunch med min lillasyster..
Det var både bra och jobbigt på ungdomsmottagningen.. Jag hämtade ut nya p-piller och sedan kollade min barnmorska på mitt ena bröst för jag har haft en knöl i ca 1 år..
Hon var inte riktigt säker på vad det var men hon ville att jag skulle kolla upp det ändå, så på måndag ska jag tillbaka dit för att träffa en läkare för att kolla upp det.. Min söta Linnea ska följa med mej dit för jag tror nog inte att jag vågar gå dit själv.. Tack älsklingen <3 Kommer kanske få ta lite prover och sånt skit också.. Det är nästan värre att göra än allt annat, för jag är extremt nålrädd..
Innan det ska vi åka till stan för att kolla efter lite julklappar.. Har massa kvar att köpa till, tur nog så är det 1 månad kvar till julafton :P

Nä, nu ska jag försöka hitta på någonting som gör att jag inte tänker på detta.. Skriver senare

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade gumman - det kommer gå bra. Du vet att jag också följer med om du känner för fler händer att hålla i. Kramizar

2009-11-25 @ 07:01:37
Postat av: evelina

Det kommer ga bra alskling <3

2009-11-26 @ 12:33:20
URL: http://metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0