Fredag

Haha jag försökte MMS blogga tidigare idag när jag satt på tåget till Älvsjö men det kom tydligen inte fram xD
Aja skit samma.. Idag åkte jag för att möta upp Camilla efter hennes praktik i Älvsjö för att sedan åka hem till pappa.. Vi hann precis med bussen ut till byrsta, Camilla satt och va sjukt orolig hela vägen till vårsta :P
Så jag har inte gjort så mycket idag tagit det lugnt framför tvn med familjen och en massa godis :D

Imorron har vi planerat en hel dag :D Det börjar med att vi ska åka och handla en massa saker för att vi ska baka asmycket.. Vi ska försöka göra ett två vånings pepparkakshus hihi ska bli kul att se om vi lyckas.. Lägger upp bilder om jag hinner ta några xD Sedan ska vi käka fondue till middag :D Ska bli jätte gott, har inte ätit det på år och dar :P
Sen får vi se om vi ska dra ut och festa eller om vi stannar hemma :P Jag vill såklart ut och festa [You know how much I love to party] men vi får se vad de andra vill ^^

På söndag ska jag på Bellas dansuppvisning vid 12.30... Sjukt tidigt eftersom att jag måste åka hela vägen från "landet".. Vi får se hur tidigt jag måste gå upp då :P
Iallafall på söndag är det 1a advent och I love it.. Då kan man äntligen ta fram exakt alla julsaker, lyssna på julsånger och allt som tillhör julen..
Det enda som saknas nu är fortfarande snön..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0