Fredag

Vill ha fler besökare :(
Ganska tråkigt att kolla sin statistik när man inte har mer än 6-12 besökare..
Är min blogg så tråkigt att ingen vill läsa den? Vet inte riktigt vad jag ska skriva om för att få den mer intressant...
Några förslag?

Iallafall idag är det fredag och för de flesta så betyder det fest.. Men tyvärr så är det inte så i mitt fall, idag kommer jag att sitta hemma, grilla och antagligen kolla på en film med la familia.. Inte direkt vad jag skulle vilja göra på en fredag men det är bättre än ingenting..

Idag fick jag ett fint litet brev från posten som sa att mitt paket har kommit :D Tyvärr så kan jag inte säga vad jag har beställt för det är en julklapp och den personen som ska få den läser denna blogg :P Så ni får allt vänta tills julafton för att få veta vad det är.. Såvida ni inte känner mej för då kanske jag kan berätta när vi ses ;)


Imorron ska jag, mamma, Bella och förhoppningsvis bror åka till Skärholmen för att handla lite fler julklappar.. Alltid bra att vara ute i god tid, innan det blir helt kaos i alla köpcenter..
Innan det ska vi åka till något ställe (antingen ett ålderdomshem, sjukan eller något liknande, cant remember) men iallafall vi ska träffa Roffe, min mormors man.. Har inte träffat honom på hur länge som helst, så ska bli ganska trevligt.. Även fast det inte är så himla skoj att se honom så sjuk :(

Nu har mina små pärlor Jenny och Evelina varit i Thailand i ca 3 dagar och jag saknar dom redan jätte mycket.. Men det kanske även är bra för mej att de är borta för jag förlitar mej ganska mycket på mina vänner.. Speciellt Eve, Jenny och Loppan (som är i London).. Så nu kanske jag kan få lite perspektiv på mitt liv och förhoppningsvis lösa lite saker...
Jag hoppas att jag och Lille skulle kunna träffas lite innan året är slut, har inte träffats sedan länge tillbaka.. And thats sad because I miss you <3

Men jag ska försöka uppdatera min blogg bättre (eftersom det är några som klagar ^^) och jag ska försöka hitta lite intressantare saker att skriva om :)


Kommentarer
Postat av: mowi

det är mysigt med hemmakväll när man dukar fram ostbågar och läsk ändå :)

Och om du inte hittar på något att göra: titta på cirkus möller, glädjespridarprogram :D

2009-11-20 @ 16:05:06
URL: http://missmowi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0