Lördag

Som jag skrev igår så blev det en massa bakande idag.. Vi gjorde knäck, pepparkaks hus (två-vånings), brysselkex och ett misslyckad försök på mintkyssar..
Det var jätte roligt.. Knäcken som jag gjorde blev enormt god och de andra va också gott :) Haha när jag och Camilla satt och dekorerade vårat pepparkakshus så hade vi typ glasyrkrig ^^ Eftersom att Camilla hade jädrans mycket glasyr på sig och jag nästan inget så måste jag ha vunnit? ^^
 Jag har tagit bilder men eftersom att jag är hemma hos min pappa så glömde jag ta med mig sladden så jag kan inte lägga upp bilderna nu.. Gör det imorron när jag kommit hem till mamma igen..

Iallafall efter att vi hade bakat så började folk att lata sig medans jag och Lotta letade efter hennes adventljusstake men vi hittade den inte, hon har antagligen kastat den.. Sedan blev det dags för middag, vi åt fondue.. Var jätte gott, pappa och Lotta hade köpt en ny "gryta" så den var otroligt bra.. Den skvätte jätte mycket olja över allt och pappa fick skit mycket på sin hand, det är ju inte direkt kall olja heller så det måste ju göra sjukt ont att få det på sig :( När Camilla höll på att sätta kött på sitt spätt så "råkade" hon slunga det på mej.. Jag va ju inte direkt beredd på det så jag fick värsta chocken när jag fick en köttbit mitt i bröstkorgen haha ^^ Men förutom det så gick allt jätte bra och det var jätte trevligt.. Justde, pappa och Lotta hade typ köttkrig xD Va sjukt skoj, jag garvade så mycket att jag fick ont i magen..

När klockan började närma sig 22.00 så bestämde vi oss för att spela kort.. Jag vann inte för att BB satt och samlade på exakt samma som jag typ.. Eller han ville iallafall ha alla kort jag ville *suck*.. Pappa va inte med och spelade för han var ute med hunden när vi började.. Så han satt bredvid och hjälpte BB, inte okeey.. Pappa vinner ALLTID när vi spelar kort och bara för det spelade BB relativt bra..

Imorron måste jag gå upp ganska tidigt för jag ska åka hem runt halv 12.. Bella har ju dansuppvisning så måste hem innan och lämna mina saker och sedan åka till kulturhuset.. Jobbigt men förhoppningsvis värt det.. Får jag som jag vill så kanske vi kan stanna och käka någonstans haha :D

Nästa vecka känns det som att det händer en massa saker :P Men jag klagar inte, det är mycket bättre än att sitta hemma hela dagarna och tråka..
Måndag:
Ska till kliniken och undersöka mej (hoppas allt går bra)
Tisdag:
Ska åka och handla julklappar med Lille :D Ska bli riktigt skoj har ju inte träffat Lille på jag vet inte hur länge :(
Onsdag:
Evis och Jenny kommer hem <3 Sedan ska jag gå till ett fotoställe med Bella för att hon ska bli fotad.. Och jag ska fixa lite med lite julklappar :P
Torsdag:
Då blir det bio, New Moon ska bli skoj :D Vet inte riktigt vilka som ska följa med men hoppas att det blir några iallafall :)
Fredag:
Då ska jag till tandis :/ Har missat min tid 2 gånger redan så måste verkligen gå nu.. Måste ju börja betala efter årskiftet :(
Lördag:
Då har jag ingenting planerat än så länge :P Kanske någon som vill dra ut och festa? *Puppy eyes*
Söndag:
Antagligen bara ta det lugnt.. Förhoppningsvis återhämta mej från lördagen? ^^

Nä nu tänker jag nog gå och lägga mej i sängen och lyssna på musik tills jag somnar :P God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0