Måndag

Idag har jag gjort en massa saker var på ungdomsmottagningen och avbokade min tid och pratade med min barnmorska (hon ville att jag skulle höra av mej när jag har fått höra från kliniken så hon visste), va på Evexia och bokade massager till mej och mamma den 16 dec, va på najaden så mamma kunde säga upp sitt medlemskort sedan begav vi oss mot stan för att åka till kliniken för min undersökning..
Jag va så sjukt nervös när vi steg av tåget, skakade och mådde jätte illa.. När vi väl kom fram så fick jag vänta i 30 minuter efter min utsatta tid.. Undersökningen tog typ 15 minuter men allt gick bra.. Ska tillbaka imorron kl 14.00 för att göra prover, är redan nervös hatar ju nålar..
Iallafall efter att vi var klara på kliniken åkte vi tillbaka till centralen, gick och köpte kaffe/te och sedan gick vi till tåget för att åka till handen.. Där passade vi på att köpa lite julklappar och kolla på den nya julmarknaden..

Just nu sitter jag och försöker komma på någonting skoj att göra, är så sjukt uttråkad.. Några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0