Måndag natt

Satt precis och läste en riktigt bra sexblogg.. http://www.metrobloggen.se/sexiness
Var faktiskt ganska underhållande att läsa, speciellt kommentarerna från alla läsare.. Man började till och med garva vid vissa tillfällen.. Så jag rekomenderar att ni ska läsa denna..

Haha kanske ska börja läsa en jädrans massa bloggar och tipsa om dom? Det kanske skulle kunna vara roligt.. Båda för mej och för folk som förhoppningsvis läser min blogg..
Annars får ni som läser min blogg (vet inte om det är några fler än mina kära vänner) hemskt gärna ge mej lite tips på vad ni skulle vilja läsa om :D För då kanske det blir lite intressantare för alla..

Imorron har jag inte mycket planerat på mitt schema.. Ska till ungdomsmottagningen vid 14.00 och innan/efter det ska jag väl passa min lillasyster som är sjuk..
På fredag blir det kanske utgång med min syster.. Får väl se om hon hinner ändra sig innan fredag.. Hoppas att hon inte gör det för jag vill så gärna gå ut och festa.. Har inte festat på hur länge som helst..

Nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mej och försöka somna.. Jag skriver imorron igen :)
GOD NATT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0