Måndag

Ja, nu är det åter till vardagen.. Inte för att vardagen är så mycket skillnad mot mina helger ^^ Men denna vecka är det lite annorlunda.. Har varit på en merit kurs idag och ska även dit imorron och på onsdag..
Efter att jag hade varit på kursen så mötte jag upp Evis och vi begav oss mot stan för att jag behövde köpa en födelsedagspresent till bror som fyller år den 26 nov..
Efter att jag köpt presenten så började vi som vanligt kolla runt i lite andra affärer för att se om man hittar några billiga rea saker och jag som är SÅ duktig på att hitta snygga rea saker hittade ju självklart två jätte söta tröjor på H&M..
När vi sedan hade bestämt att vi skulle dra tillbaka till Handen för att käka och sedan träffa upp tjejerna så träffade vi Azze och Cecilia plus barnen.. Kändes ganska konstigt att träffa dom igen men ändå ganska skoj.. Azze frågade om vi kunde komma tillbaka och jobba för dom men då sa Evis att hon hade jobb och då kollade de på mej... Så jag sa: Nä, jag kan inte riktigt.. Har precis börjat på en ny kurs så jag hinner inte..

Men sedan så gick vi och käkade på McDonalds för vi va typ båda skiiit hungriga.. När vi väl hade käkat klart så mådde man ganska illa :(
Sedan kom Julia och Jenny W.. Sen efter ett tag kom även Nakenfåret :) Så vi umgicks alla lite och sedan började alla sakta röra sig hemåt..
Jag vill verkligen inte att Jenny och Evis ska åka imorron :( Kommer sakna er som satan..
I love you both so much, so be careful over there.. And take good care of each other, because if something would happen to one of you or both I wouldn't know what too do :'(


Kommentarer
Postat av: Evelina

<3:)

2009-11-20 @ 12:29:19
Postat av: Anonym

Cool header1 och intressant blogg.(:

2009-11-20 @ 13:10:32
URL: http://mliiikrlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0