Onsdag natt

Nu är klockan 02.00 och som vanligt är jag sjukt pigg.. Det jobbiga är att jag ska på ett informationsmöte imorron på Arbetsförmedlingen 9.00 :/ Så jag måste upp sjukt tidigt.. Men hade tänkt att jag skulle blogga lite och sedan lägga mej och försöka somna...
Vi får se hur jag gör imorron efter mötet om jag ska träffa upp Camilla och Lotta och åka hem till pappa med dom eller om det är så att mamma känner sig frisk imorron så jag måste vara hemma i Haninge för att passa Bella..

Denna vecka har jag inte gjort så jätte mycket.. Igår va jag på bio med Evis och Jullan och såg Trubbel i paradiset, det var inte världens bästa film men den hade sina moments..

Aja har inte så mycket att säga just nu.. Men kan uppdatera med under helgen om det händer något intressant eller om jag helt enkelt bara behöver skriva av mej lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0