Torsdag :)

Nu sitter jag på msn och pratar/camar med söta Evelina som är i Thailand med våran älskling Jenny :) Var riktigt skönt att se dom, så man vet att de lever ;)
Saknar dom som fan, men tack och lov så kommer de hem på onsdag :D

Imorse när jag vaknade så ringde jag till min mamma för hon hade ringt till en viss klinik tidigare för att kolla om jag kunde få komma in och kolla mej.. Som tur var så hade de en tid men tyvärr inte fören på måndag 13.20.. Men det är bättre än ingenting och där får man svaren på en gång.. Hade jag gått till UM som jag egentligen ska så skulle jag få vänta kanske 2 veckor innan jag får veta vad det är..
Fick ganska goda nyheter också men det tänker jag inte berätta vad det var för någonting xD

I helgen får vi se vad som händer, Camilla ville dra ut på fredag men man vet ju aldrig.. Kanske ändras men hoppas att det inte gör det, känner att jag kan behöva komma ut och tänka på att ha kul istället :P
Vi ska iallafall baka en massa goda julgodis i helgen :D och jag tackar ju aldrig nej till att baka goda saker..
På söndag ska min lillasyster ha en dansuppvisning på kulturhuset i haninge.. Ska bli ganska intressant att se även fast jag redan har sett ungefär hela för att hon säger: så här gör vi på dansen..

Sedan på Tisdag ska jag träffa Lille och vi ska åka och köpa julklappar :D Måste skriva en ny lista på vad jag ska köpa till alla :P Har några klara men har många kvar.. Älskar julen, det enda som saknas nu är en massa SNÖ..
Det är faktiskt december snart och det är ingen snö alls ute, det kan inte bli mycket mer deprimerande..

Justde, här om dagen kom mamma hem från jobbet och sa: Jag vill flytta..
Så nu sitter jag hela dagarna ungefär för att övertala henne att vi borde flytta.. Vi får se hur det blir men förhoppningsvis blir det som jag vill :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0