Torsdag

Denna dag har varit ganska lång :P
Började med att jag åkte till Arbetsförmedlingen vid 9.00 och va där till ungefär 10.30 då gick jag till Ungdomsmottagningen för att boka tid för nya p-piller... Sen gick jag tillbaka till arbetsförmedlingen men stannade nere i trapphuset.. Då kom en av killarna som va på samma informationsmöte som jag och vi pratade lite.. I liked it because he was SO HOT :) Får väl se om man kanske springer på han igen ;) Efter det drog jag till Riksäpplet och pratade med Julia och sedan träffade jag lite lärare :)
Jag fick ta mitt möte på arbetsförmedlingen ca 1 timme tidigare än vad jag skulle :P Jag skrev dessutom upp mej för att få träffa en jobbcoach...
Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Mammas pojkar och hjälper Bella med hennes skrivläxa...

Skriver lite senare eller imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0