Onsdag

I måndags var jag på bio med Evis och Jullan, vi såg Upp den var riktigt bra.. Satt och skrattade så mycket att jag tillslut satt och grät xD Helt klart sevärd..
Före bion var vi på Flirt Fashion för att kolla på lite dräkter till halloween :P Tyvärr så hittade jag inget som föll mej i smaken direkt så vi gick vidare till Buttricks :P Där hittade jag faktiskt en riktigt bra dräkt.. Med lite ändringar blir den riktigt bra :D
Var hemma hos pappa i tisdags och träffade farmor och Janne.. De hade med sig min "brudkista" som jag har velat haft i ett x antal år..
Lotta och pappa hade tänkt att ge mej en i julklapp men nu har jag ju fått en.. Jag är riktigt nöjd med den, även fast vissa andra säger att den är ful :P

Just nu sitter jag och käkar chilinötter och försöker komma på någonting skoj att göra.. Tänkte dra igång en film men känner att det kanske är lite sent för det..? :P
Imorron kommer mormor över för att jag ska hjälpa henne med hennes räkningar..
Aja, får se om det händer någonting skoj imorron eller någonting :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0