:)

Idag har jag varit duktigt.. Jag har städat, planerat mat för hela veckan, varit med Eve på gymet och sedan solat :) Har haft en riktigt trevlig dag.. Efter middagen så gick jag ut och träffade Christoffer en kort stund.. Men det var trevligt eftersom jag inte träffat han på flera veckor, ska kanske träffa han igen imorron :)
Imorron på dagen blir det lunch med tjejerna i stan och sedan ska vi ta en tur till Buttricks för att kolla in lite saker för Halloween :D
Jag orkar inte uppdatera en massa så istället tänker jag ge er en rolig lista som ni kan få läsa igenom xD Kanske får ni veta någonting som ni inte visste om mej ;)
So enjoy :D


HAR DU NÅGONSIN
Sagt nej till samlag: Ja
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Haha jaa :P
Hånglat med fler än 50 pers: Nä
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Tror inte de ^^
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar : Ja
Blivit full på ett släktkalas: Inte full men lite påverkad :P
Varit full i skolan: Haha aa :P
Blivit portad ifrån en krog: Nope
Varit otrogen: Nä
Varit full på julafton: Nä
Varit nykter på nyårsafton: Haha aa
Slagit sönder en tv: Nä
Önskat att du var det motsatta könet: För många gånger :P
Överdoserat: Nope
Åkt ambulans: Nope
Gjort nåt olagligt: Jaa
Fått din mamma att gråta: Ja
Blivit polisanmäld: Nä
Slagit ner någon: Ja
Skämts över dina föräldrar: De gör väl alla någongång?
Ätit från en papperskorg: USCH Nej
Kissat ner dig av skratt: Haha nästan
Sagt jag älskar dig och menat det: Japp
Bråkat med din pojkvän/Fliickvän f.d: Ja
Tar du droger: Nej
Dricker du: Of course
Vem är din bästa vän: Evis & Loppan :)
Vad är du mest rädd för: Massa saker :P
Vilka kläder sover du i: Shorts och linne :P
Vart vill du gifta dig: Vet inte
Vad hatar du verkligen: Clowner, ormar och spindlar :P
Varit kär: Ja
Är du ett hälsofreak: Hahaha nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Många gånger :(
Är du ensam nu: Ja
Vill du gifta dig: Tror de
Vill du ha barn: Vet inte

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: Just little me
Såg dig gråta: Vet inte :P
Fick dig att gråta: Kommer inte ihåg
Du delade en drink med: I dont share drinks xD
Du gick på bio med: Evis <3
Skällde på dig: Ingen aning :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Haha aa
Saknat någon: Ja

HAR JAG
Digitalkamera: Använder mammas :P
Telefon på rummet: Just my cellphone ^^
Egen dator: Yes
Könssjukdom: Not that I know of xD
Husdjur: Ozzy hos pappa, Pixie och Roxy hos mamma
Bra kompisar: Jaaaaaa
Tar du receptbelagda mediciner: Nä men skulle säkert behöva ;)

SEX KÄRLEK OCH SÅNT
Har du någonsin haft fyllesex? Nope
När var din första kyss? Oj när jag gick i 6an kanske :P
Hur gammal var ditt äldsta hångel? 4 år äldre än mej :P
och yngsta? 91a *Skäms* :P
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Enligt mej 0
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Just nu, tror jag inte på det..
Har du flashat/strippat nångång? Haha aa :P
När kramade du någon sist? Idag (Christoffer)
Saknar du någon speciell person? Inte för tillfället
Har du svårt för att bli kär? Ja, det har jag
När kysste/hånglade du med någon sist? Typ 2 veckor sen kanske :P
Ångrar du det? Lite xD
Är du singel? Jaa, so boys just show me what you got ;)
När fick du senast en komplimang? Va nog ett bra tag sen
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja :P

Kommentarer
Postat av: Sofia Karlung

där ljuger du allt. Jag sa faktiskt i fredags att ditt hår var jättefint =) haha

2009-10-07 @ 15:17:56
URL: http://sofiakarlung.blogspot.com
Postat av: Angelica

Haha hade totalt glömt bort det :P Det är inte ofta man får kommentarer så man hinner snabbt glömma bort det :P

2009-10-07 @ 23:39:56
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0