Helgen :)

Fredag:
Drog till handen vid 13.00 ungefär för att träffa Loppan :P Skulle köpa födelsedagspresent till pappa :)
Efter det drog jag hem och tog det lugnt ett tag.. Käkade middag med familjen och sedan var det dags att fixa sig och dra mot bussen :P Loppan hoppade på tåget i skogås och vi drog in till stan.. Tog en tur till 7eleven och köpte varm choklad och sedan gick vi till Stadshuset och hade det myspys under den öppna himlen :)
Sedan drog vi till El Amir och tog en varsin cider.. Sedan bar det av till Harry B James, där inne träffade vi Walter, Oscar och Walters bror Jorge (Vi har döpt han till Jorre) Hade det enormt skoj, dansade och sjöng som värsta galningen :P
Vi träffade även en riktigt rolig snubbe Jack.. Han tipsade oss om att vi skulle spana in Zombie Walken dagen därpå :P 

Lördag:
Dagen började med att jag åkte in till stan med Loppan för att såklart spana in Zombie Walken.. Det var enormt häftigt vissa hade verkligen lyckats med att se sjukt läskiga ut.. När vi hade följt efter alla zombies till centralen stannade vi kvar för att gå och käka på BK.. När Loppan stod i kön för att köpa en dricka ringer hennes mamma så hon och jag hade en trevlig konversation :)
Efter vi har käkat så ställer vi oss och kollar på Snowboard uppvisningen som var.. Riktigt coolt, vill också lära mej :D
Sedan bar det av mot Tumba.. Skulle dit för att fira pappa och käka middag :P Gick av bussen och började gå på den mörka vägen utan lampor när jag ser en bit bort att pappa kör upp mot vårat hus.. Då blev jag inte så lycklig när jag fick gå uppför den där ENORMT långa/branta backen :P
Efter att firat pappa så körde han mej till tumba station igen för att jag skulle dra till Harry B James med Sannis och hennes kompisar... Vi var först 5 pers men 2 gick för de ville dra och dansa istället :P Men jag, Sannis och Mickis hade grymt roligt.. Träffade en massa nya människor och dessutom en massa polare jag inte träffat på länge ^^ Det måste göras om igen :)


Så om jag skulle sammanfatta denna helg så skulle jag säga: AWSOME :D


Kommentarer
Postat av: Nina

Du får hälsa stort grattis till Uffe från mig! =)

2009-10-12 @ 10:03:27
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0