Lördag natt ^^

Nu sitter jag helt ensam i vardagsrummet hos pappa.. Alla ligger och sover förutom jag :P Så det är jävligt tyst i huset och jag är sjukt pigg... Jag sitter och kollar på E! men det är inget roligt :P
Jag har suttit och funderat jätte mycket idag :P På vad jag vill göra med mitt liv just nu och hur jag ska göra... Just nu så känner jag att jag är extremt inne på att helst flytta upp till Sälen och jobba.. Men får se hur det blir med det.. Ska kolla in jobb på lite andra ställen också, kanske göteborg och skåne :P Har ju släkt i skåne så skulle kanske kunna flytta ner dit och få lite kontakt med dom igen.. Skulle kännas ganska uppfriskande skulle jag tro att flytta ifrån allting i stockholm.. Man skulle nog få en ny syn på livet utan alla sina säkerhetsskydd som finns i livet nu.. Men som sagt för tillfället är det bara en tanke ^^

Nu har jag inte så mycket mer att skriva :P Så får uppdatera igen när jag har något att skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0