Söndag

Vet inte om jag ska skriva lördag eller söndag :P Men det blev söndag som ni kanske ser :P
Denna vecka har faktiskt varit rolig.. Eller iallafall vissa dagar.. I torsdags var jag på Station med Loppan.. där träffade vi en maaassssa folk som man inte träffat på länge, riktigt skoj :)
I fredags så var jag på Harry B James med Loppan.. Efter kanske en timme kommer Jorre dit med Walter och några snubbar som jag inte kommer ihåg vad de heter :P
Loppan och jag pratade med två jätte trevliga killar från Australien, hade kunnat prata med dom hela kvällen.. Jag kände så iallafall för jag har en söt liten svaghet för killar från Australien.. De pratar så enormt snyggt :)


Lördagen bestod bara av att ta det lugnt och vila kroppen inför halloween.. Som jag fick veta idag att Loppan ska vara hemma för :D Hon åker inte tillbaka till London fören den 2 Nov :D Jag längtar som faaan tills nästa vecka..
Så här ser det ut :)

Måndag-Onsdag:
Dra in till stan och hitta ett par bra stifttänder som jag kan ha till halloween festen på Harry B James..
Kanske kan umgås lite med mina tjejer också? :P
Torsdag:
Bandit fest på Harry B James, hoppas att det är ganska många som kan komma dit.. Nu har inte många någon anledning att inte komma för alla som går i skolan har lov :D
Fredag:
Halloween fest på Harry B James med Sannis (vet inte om det var fler som skulle med men jag hoppas det för det kommer bli GRYMT skoj :D)
Lördag:
Dra hem till Evis och kolla på Hocus Pocus (tradition för mej sedan många år tillbaka) sedan käka middag och fixa oss såklart.. Sedan blir det PARTY ^^
Söndag:
Återhämtningsdag :)


Nä, nu ska jag gå och lägga mej i min stora säng och kolla på en film som går på tv xD
Vi hörs :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0