Torsdag :)

Det känns som att saker och ting kanske börjar komma på rätt spår igen :)
Imorron blir det maskerad på Harry B James ändå :) Evis, Loppan och förhoppningsvis Jenny ska med :D Ska bli sjukt skoj tycker jag :) Har lite ångest över vad jag ska ha på mej bara :P

Men innan maskeraden så händer det lite saker.. Ska på jobb intervju kl 10.00 på Model House :) Hoppas att det går bra, behöver verkligen ett jobb och tror nog det vore ganska skoj att jobba där :P
Efter det ska jag möta upp mamma för att kolla runt efter lite småsaker till maskeraden.. Får se vilka man träffar därinne också..

Men jag uppdaterar imorron efter intervjun så ni får veta hur det gick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0